maanantai 23. joulukuuta 2013

Kirje Joulupukille

Rakas Joulupukki

Mielestäni olen ollut tänä vuonna kohtalaisen kiltti (jos asiaa tarkastelee oikeassa valossa). Olen ollut vapaaehtoistöissä (toki ilmaista Ilosaarirokin lippua vastaan), aloittanut uuden työn, joka on pääasiassa ihmisten auttamista (tosin palkkaa vastaan). Lisäksi olen lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen (vaikkakaan en niin paljon että olisin joutunut itse tinkimään jostain). Olen myös harrastanut liikuntaa (mutta en niin paljon kuin olisin toivonut) ja pyrkinyt yleisesti ottaen olemaan kiltti ihmisille (paitsi silloin kun itsellä on ollut huono päivä).

Joululomalla aion syödä hyvin (myös suklaata), rentoutua (myös erinäisten nautintoaineiden avulla), liikkua ja ulkoilla (jos sattuu huvittamaan, jollei sada vettä), viettää aikaa läheisteni kanssa (sen verran kuin pinna kestää) sekä sivistää itseäni lukemalla (ainoastaan hömppäkirjoja, enkä yhtäkään klassikkoa!).

Maailmanrauhan, nälänhädän poistamisen ja ilmastonmuutoksen pysäyttämisen lisäksi olen jo aiemmin toivonut muutamia materiaalisia lahjoja, joita katson kiltteyssaldoni suurinpiirtein vastaavan. Kuitenkin ennen kaikkea toivon itselleni, läheisilleni ja kaikille tätä lukeville onnellista uuttavuotta: terveyttä, iloa ja hyvää oloa niin paljon kuin konttiin mahtuu!

Hyvää Joulua toivottaen,
Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti